Säbantteri
Sen verran vielä, että vaikka minkä värisillä laseilla katsoo tilannetta edes takas hidastuksella, niin Rantalan maila ei osu Samia päähän.
Ilmeisesti kukaan ei ole tällä palstalla edes väittänyt Rantalan mailan osuneen Koskea päähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen verran vielä, että vaikka minkä värisillä laseilla katsoo tilannetta edes takas hidastuksella, niin Rantalan maila ei osu Samia päähän.
Niin ja spv:n huoltaja oikeaoppisesti laittaa jääpussin otsalle kun osuma pn tullut sormille.![]()
Aivan. No tollasia tapahtuu. Lähinnä vaan hymyilyttää tilanne. Pelissä tapahtuu asioita. Ehkä tällaisiin tilanteisiin toivoisi tuomareilta pokkaa miettiä tuomiota ja vaikka muuttaakin sitä. Spv:n peleissä screeni josta tilanteen näkisi uudestaan, mutta viime kaudella mulle tuomarit sanoivat etteivät saa katsoa tilannetta screeniltä. Miksi ei, jos sillä vältettäisiin väärät tuomiot?
Tästähän muutama kausi sitten nousi kohu kun joku päätös tehtiin screenin perusteella. Taitaa olla kiellettyä siksi kun kaikkialla ei ole sellaista.Aivan. No tollasia tapahtuu. Lähinnä vaan hymyilyttää tilanne. Pelissä tapahtuu asioita. Ehkä tällaisiin tilanteisiin toivoisi tuomareilta pokkaa miettiä tuomiota ja vaikka muuttaakin sitä. Spv:n peleissä screeni josta tilanteen näkisi uudestaan, mutta viime kaudella mulle tuomarit sanoivat etteivät saa katsoa tilannetta screeniltä. Miksi ei, jos sillä vältettäisiin väärät tuomiot?
Tästähän muutama kausi sitten nousi kohu kun joku päätös tehtiin screenin perusteella. Taitaa olla kiellettyä siksi kun kaikkialla ei ole sellaista.
Muistaakseni oli punainen kortti ja kolmen ottelun pelikielto. Silloin tuomareiden piti itse päättää se kortin antamisen yhteydessä.Patti tilanne. En tiedä mitä säännöt sanoo? Katottiinko screeniltä mahdollista maalia vai jotain rangaistus hommaa?
En ole missään vaiheessa sanonut että 5min rangaistus olisi oikea tuomio.. Minusta se on jopa väärä, 2min olisi riittänyt. Tarkoitukseni oli tuoda faktat esiin että jokainen ymmärtäisi tuon tilanteeen. Maila osuu näpeille ja koski pitelee näppejään joihin laitetaan kylmää kovan iskun jälkeen. Mikäli tuomari on luullut nähneensä että maila osuu päähän ni se on tuomarin moka, ei Kosken!
Eli jos laittaa sormille iskun saatuaan kädet jonnekin muualle kuin jalkojen väliin niin esittää! Olisko ihan noinkaan!En ole kyllä itse ikinä pistänyt käsiä naamalle kun näpeille osuu. Oikeastaan päinvastoin ne tulee laitettua jalkojen väliin refleksinä. Eli Koski esitti, että osui päähän.