Kinnunen ja Jalo jatkavat Tepsissä.
Olipa valtava ja yllättävä julkistus.Kinnunen ja Jalo jatkavat Tepsissä.
Mielenkiintoista olisi kuulla Luukkosen tilanteesta. Jos lopettaa, se on valtava menetys. Kuka edes voisi ottaa ykkösmaalivahdin paikan?
Eiköhän sieltä ihan hyvää junioria ole tulossa. Kuisma ja Fälden molemmat ikäluokkansa top 3. Fälden ei aivan mahtunut tämän vuoden kisoihin, mutta Kuisma oli oman ikäluokkansa kisoissa. Haluaisin itse enemmän, että näitä junnuja nostettaisiin isoon rooliin pelaamaan.
Maalivahti Niko Nordström palaa Öljymiehiin | esportoilers.fiSieltä tuli Oilersille kakkosmaalivahti joka on se Nordström jota täällä on huhuiltu.
Oiskohan Oilersilla nyt siten joukkue kasassa? Kyllä minä uskon, että tuolla nipulla voi välttää liigakarsinnat.
Olet varmaan jo päättänyt sen virallisen tavoitteen tulevalle kaudelle? Looginen jatkumo tavoiteasetantaan olisi varmaan Oilersille 2 voittoa pudotuspelien ekalla kierroksella?
Hyvä Jaska! Tätä äijää oon aina arvostanut kovasti. Jengi puhunut paskaa miksi mukana jengissä ja äijä tekee hienon uran. Ja töitä opettajana samalla. Ja avoimuus puhua masennuksesta ja pelosta ettei elä yli 30v. Nyt chillimmin Sveitsissä one more year! No epäilen vahvasti että ei Kunelius sählyn parista häviä tämänkään vuoden jälkeen. Respekt!!Jaska Kuneliuksen pelaajaura ei päättynytkään vielä:
Kuneliuksen ura näytti jo päättyneen – jatkaakin pelaamista Sveitsissä
Se on nyt vaan on fakta että oli happees 4 ketjun mies ei sun arvostukset paljoo auta NIHHyvä Jaska! Tätä äijää oon aina arvostanut kovasti. Jengi puhunut paskaa miksi mukana jengissä ja äijä tekee hienon uran. Ja töitä opettajana samalla. Ja avoimuus puhua masennuksesta ja pelosta ettei elä yli 30v. Nyt chillimmin Sveitsissä one more year! No epäilen vahvasti että ei Kunelius sählyn parista häviä tämänkään vuoden jälkeen. Respekt!!