Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten Salibandyliigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2019-20

Viestejä
7,837
Mielenkiintoista olisi kuulla Luukkosen tilanteesta. Jos lopettaa, se on valtava menetys. Kuka edes voisi ottaa ykkösmaalivahdin paikan?

Olihan tuossa juttua.
Eiköhän sieltä ihan hyvää junioria ole tulossa. Kuisma ja Fälden molemmat ikäluokkansa top 3. Fälden ei aivan mahtunut tämän vuoden kisoihin, mutta Kuisma oli oman ikäluokkansa kisoissa. Haluaisin itse enemmän, että näitä junnuja nostettaisiin isoon rooliin pelaamaan.
 
Viestejä
7,837
Oiskohan Oilersilla nyt siten joukkue kasassa? Kyllä minä uskon, että tuolla nipulla voi välttää liigakarsinnat.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
7,837
Olet varmaan jo päättänyt sen virallisen tavoitteen tulevalle kaudelle? Looginen jatkumo tavoiteasetantaan olisi varmaan Oilersille 2 voittoa pudotuspelien ekalla kierroksella?

Joukkueella on omat tavoitteet ja minulla on omani, joilla ei ole mitään tekemistä virallisten tavoitteiden kanssa.

Minulle riittää, jos tällä kaudella jätetään huumoripupeltamiset väliin. Viime kaudella näitä oli mm. Koovee-vieraspelissä, Jyväskylän pelissä sekä molemmissa Seinäjoen peleissä. Siis sitä luokkaa, että joko jätetään kokonaan tulematta paikalle tai sitten todetaan jossain vaiheessa peliä, että "ainiin, oispa kiva kun vastustajakin saisi edes jonkun pisteen". Sen kummempaa tavoitetta en tulevalle kaudelle aseta.
 

Mahoney

Hyvä Jaska! Tätä äijää oon aina arvostanut kovasti. Jengi puhunut paskaa miksi mukana jengissä ja äijä tekee hienon uran. Ja töitä opettajana samalla. Ja avoimuus puhua masennuksesta ja pelosta ettei elä yli 30v. Nyt chillimmin Sveitsissä one more year! No epäilen vahvasti että ei Kunelius sählyn parista häviä tämänkään vuoden jälkeen. Respekt!!
 
Viestejä
85
Hyvä Jaska! Tätä äijää oon aina arvostanut kovasti. Jengi puhunut paskaa miksi mukana jengissä ja äijä tekee hienon uran. Ja töitä opettajana samalla. Ja avoimuus puhua masennuksesta ja pelosta ettei elä yli 30v. Nyt chillimmin Sveitsissä one more year! No epäilen vahvasti että ei Kunelius sählyn parista häviä tämänkään vuoden jälkeen. Respekt!!
Se on nyt vaan on fakta että oli happees 4 ketjun mies ei sun arvostukset paljoo auta NIH
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös