Täytyy sanoa että saman suuntaista on tapahtunut omassa pelien katsomisessa. Liian usein naisten peleissä on tiennyt jo ennen peliä että miten käy. Nyt sitten pleijareissa vaan odotellut että koska TPS voittaa sen mestaruuden.Olen itse selkeästi ollut enemmän naisten F-liigan kuin miesten F-liigan seuraaja, mutta nyt on pakko myöntää että kevään katsottavat pelit olen aina valinnut miesten F-liigasta. Siellä kun on edelleen neljä mestarivaihtoehtoa ja pelit voivat kääntyä miten päin vain. Koko tällä kaudella en ole avannut Ruudusta TPS:n naisten pelin kuin ehkä kaksi kertaa, koska katsomattakin tietää miten peli päättyy. Kevään pleijareista ainoa oikeaa mielenkiintoa herättänyt sarja oli Classic - Saipa.
Mietin, onko täällä muilla naissäbän innokkailla seuraajilla käynyt samaa efektiä? Ja mahtaako oikeasti näkyä jo TPS:n katsojaluvuissa se, että ovat liian ylivoimaisia ja yllätyksille ei jää varaa? Miehissä on viimein saatu murrettua Classicin dynastia, joten toivon, ettei esimerkiksi seuraavat viisi vuotta mene naisten puolella niin, että mestari on jo selvillä ennen kuin ensimmäinenkään peli on pelattu.![]()
Ja kuten Fun kirjoitti, niin miesten puolella on paljon todella mielenkiintoisia ja tasaisia pelejä. Nyt välierävaiheeseen kun on päästy, niin mestaruuden voi viedä kuka vaan, ja se jos jokin on mielenkiintoista.