Yksi maaliin johtanut virhe kososelle mutta 3 huippupelastustusta
Oli perustelut miksi näin. Itse en osta Kukkolan 2, taas pelasi Ruotsin tähtiä pois paikoilta. Ehkä vähän entisestä muuttunut rooli. 3 ois ollut mun papereissa oikea arvio. Mutta sinällään vain voitto ratkaisee näissä peleissä.Onko toi mahdolliseti virhe pääkallotodistuksissa, Eero Kosonen sai finaalissa ”4 - keskitasoa parempi suoritus”. Olinko ainoa jonka mielestä Kososen suoritus oli maailmanluokan suoritus arvoasteikolla? Aivan maaginen peli häneltä! Maailman parhaan maalivahdin tittelistä ei ole epäselvää. Pääkallo näköjään hieman kriittisempi, katsoiko pääkallon toimittajat samaa peliä?
Samaa veikkasin. Mä en enää hetkahda väärässä olemisesta . Sattuuhan näitä. 2 vuotta joo noihin karkeloihin. Mutta vain muutama päivä yhteen suurimpaan sählypäivään, Järven paidan jäädytykseen. Hyvä lopetus tälle syksylle!En koskaan ole ollut tyytyväinen olleeni väärässä.
Povasin pronssipelin odottavan, mutta toisin kävi.
Onnittelut maajoukkueelle - upeat kotikisat odottavat kahden vuoden kuluttua!
Niin että mitä? Huippupelastuksia toki oli, mutta jos 2 päästetyistä oli täysin otettavissa ei kyllä "maailmanluokan suoritusta" ansaitse. Mitäköhän mieltä oltaisiin jos Rehnille tai kenellekään tahansa muulle olisi mennyt samat...Onko toi mahdolliseti virhe pääkallotodistuksissa, Eero Kosonen sai finaalissa ”4 - keskitasoa parempi suoritus”. Olinko ainoa jonka mielestä Kososen suoritus oli maailmanluokan suoritus arvoasteikolla? Aivan maaginen peli häneltä! Maailman parhaan maalivahdin tittelistä ei ole epäselvää. Pääkallo näköjään hieman kriittisempi, katsoiko pääkallon toimittajat samaa peliä?
Maalit olivat lähes identtiset, jos mielestäsi Ruddin oli mahdollinen niin pitäisi se ensimmäinenkin olla.Ruddin eka maali menee toki Kososen piikkiin, mutta oikeastiko laitat tuon Ruotsin yv-maalin Kososen piikkiin?
Identtiset? Nyt optikon kautta kotiin lepäämään ja sitten katsot maalikoosteen uudestaan.Maalit olivat lähes identtiset, jos mielestäsi Ruddin oli mahdollinen niin pitäisi se ensimmäinenkin olla.
Samaan kohtaan maalia melkein samalta etäisyydeltä, sillä miten se veto lähtee ei ole tuolla etäisyydellä mitään merkitystä.Identtiset? Nyt optikon kautta kotiin lepäämään ja sitten katsot maalikoosteen uudestaan.
Tuolla etäisyydellä ei ole väliä onko maskia vai ei.Mä kyllä näen, että Galan maali tuli kyllä semmoisen maskin takaa, ettei voi laittaa veskan piikkiin. Lisäksi veto lähtee tolla jätkällä niin nopeasti, ettei veskalle jää jakoja.