Pääkallo.fi

MM-kisat huipentuvat: Suomi ja Ruotsi taistelevat kullasta 9.12.

Mahoney

Onko toi mahdolliseti virhe pääkallotodistuksissa, Eero Kosonen sai finaalissa ”4 - keskitasoa parempi suoritus”. Olinko ainoa jonka mielestä Kososen suoritus oli maailmanluokan suoritus arvoasteikolla? Aivan maaginen peli häneltä! Maailman parhaan maalivahdin tittelistä ei ole epäselvää. Pääkallo näköjään hieman kriittisempi, katsoiko pääkallon toimittajat samaa peliä?
Oli perustelut miksi näin. Itse en osta Kukkolan 2, taas pelasi Ruotsin tähtiä pois paikoilta. Ehkä vähän entisestä muuttunut rooli. 3 ois ollut mun papereissa oikea arvio. Mutta sinällään vain voitto ratkaisee näissä peleissä.
 
Viestejä
19
On se Nykky vaan maailman paras valmentaja. Huikeeta peliä. Viimeks vuonna 2010 on maajoukkueen peli näyttäny yhtä hyvältä.
 

Mahoney

Peleihin syttyminen on todellakin iän myötä vaikeampaa, toki voin puhua vain omista puulaaki peleistä, luultavasti yhtälö kuitenkin sama. Nuorena poikasena jaksoi aina hönkiä menemään, nykyään joku viikkopeli töiden jälkeen myrkkyä. Hienoa että Juhis avaa tästäkin sanaisen arkun! Huipulla ei tarvii jokaisessa runkosarja neppailussa olla terävimmilläään, kuhan isoissa peleissä on iskussa.
 
Viestejä
1,109
En koskaan ole ollut tyytyväinen olleeni väärässä.
Povasin pronssipelin odottavan, mutta toisin kävi.
Onnittelut maajoukkueelle - upeat kotikisat odottavat kahden vuoden kuluttua!
 

Mahoney

En koskaan ole ollut tyytyväinen olleeni väärässä.
Povasin pronssipelin odottavan, mutta toisin kävi.
Onnittelut maajoukkueelle - upeat kotikisat odottavat kahden vuoden kuluttua!
Samaa veikkasin. Mä en enää hetkahda väärässä olemisesta :). Sattuuhan näitä. 2 vuotta joo noihin karkeloihin. Mutta vain muutama päivä yhteen suurimpaan sählypäivään, Järven paidan jäädytykseen. Hyvä lopetus tälle syksylle!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
24
Itelläkin hiukan mietitytti Kivilehdon mukanaolo ennen kisoja. Just tän takia hienoa, että juuri Kivilehto teki pari maalia. Ja onneksi teki sen toisenkin maalin, ettei kukaan vääräleuka pääse sanomaan, että ainoa maali meni sekin säkällä sisään. Tekkee kait ne kovammatkin maalintekijät monesti säkällä.
 
Viestejä
100
Onko toi mahdolliseti virhe pääkallotodistuksissa, Eero Kosonen sai finaalissa ”4 - keskitasoa parempi suoritus”. Olinko ainoa jonka mielestä Kososen suoritus oli maailmanluokan suoritus arvoasteikolla? Aivan maaginen peli häneltä! Maailman parhaan maalivahdin tittelistä ei ole epäselvää. Pääkallo näköjään hieman kriittisempi, katsoiko pääkallon toimittajat samaa peliä?
Niin että mitä? Huippupelastuksia toki oli, mutta jos 2 päästetyistä oli täysin otettavissa ei kyllä "maailmanluokan suoritusta" ansaitse. Mitäköhän mieltä oltaisiin jos Rehnille tai kenellekään tahansa muulle olisi mennyt samat...
 

Mahoney

Mä kyllä näen, että Galan maali tuli kyllä semmoisen maskin takaa, ettei voi laittaa veskan piikkiin. Lisäksi veto lähtee tolla jätkällä niin nopeasti, ettei veskalle jää jakoja.
 
Viestejä
100
Mä kyllä näen, että Galan maali tuli kyllä semmoisen maskin takaa, ettei voi laittaa veskan piikkiin. Lisäksi veto lähtee tolla jätkällä niin nopeasti, ettei veskalle jää jakoja.
Tuolla etäisyydellä ei ole väliä onko maskia vai ei.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös