Niin - eihän näistä joukkueista
ollakaan majuun ketään valitsemassa - joku Sundsröm - nehän valitaan Ruotsin pelaajista ja tepsukoista ja ervistä, jotka katsoo näitä pelejä kotisohvalta. Onnea heille ja sbliitolle ja tietenkin Lasselle. Pidetään huolta pallosta vaikka oman maalin takana, ja pesisinkin maali syntyi maalin kulmalta ja pitkällä syötöllä. Huomenna jatketaan !
Oi - unohdin ihan nämä classikin hienot pakit Jokisen ja mäkisen - hehän tietenkin ovat majussa. Harmi, että jäivät neljänneksi, mutta tietenkin majussa pitää olla - oletan. Kuitenkin.😂 Voi fa mitä pelleilyä - tällä pelillä ei ruotsia voiteta ikinä - olen siitä todella pahoillani - myös näiden pelaajien puolesta.
En seuraa naissalibandya, joten en ota kantaa siihen, keitä pitäisi maajoukkueessa olla. Sen sijaan haluaisin ottaa kantaa ajattelusii siitä, että maajoukkuepelaajat pitäisi valita joukkueen sijoitusten mukaan. Tämän käsityksen minä ainakin saan, kun naureskelet, ettei maajoukkuepelaajien joukkueet ole finaaleissa mukana.
Näin yleistäen, tähtipelaaja voi pelata joukkueessa, joka ei ole kovin hyvä. Toisaalta myös joukkue voi olla todella hyvä, ilman varsinaisia yksilötähtiä. Haluan korostaa, etten nyt yksilöi pelaajia tai finaalijoukkueita tai muitakaan joukkueita, vaan yleistän. Tällä yleistyksellä pääsen ainakin itse siihen tulokseen, että maajoukkuetason yksilöiden ei välttämättä tarvitse pelata finaaliin edenneissä joukkueissa.
Finaaliin päässeissä joukkueissa voi hyvinkin olla maajoukkuetason pelaajia, en tähän osaa kyllä sanoa mitään. En tiedä ovatko parempia kuin muissa joukkueissa, joista maajoukkueeseen päässyt. Mutta se joukkueen sijoitus ei pitäisi olla mikään peruste maajoukkueeseen pääsylle, tai sieltä pois jättämiselle.