Pääkallo.fi

Suomalaiset Ruotsissa - miten sinivalkoisilla pelaajilla menee kansankodissa?

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,614
Miksei Pääkallo ollut laittanut kaikkia Bjerkefeldin kommentteja tuohon juttuun?😃
Mm. että Kauppien äiti solvasi ROTAKSI sosiaalisessa mediassa?
Siteerauksessa ei ole tarkoitus lainata koko juttua, kun se on toisen median omaisuutta. Se miten siteeraus kulloinkin onnistuu, on toinen asia.

Tuo lainaus kieltämättä kuuluisi juttuun, ja sen voi sinne perustellusti lisätä.
 

jaa

Viestejä
2
Kauppien äiti haukkunut kyseistä pelaajaa myös kusipääksi ja kiusaajaksi somessa viime vuonna. Ja nyt somessa joku kommentoi Kauppien äitin päivitykseen, että Bjerkefeldt on ihmispaska. Kauppiäiti komppaa..asiallista toimintaa. Mitenköhän tää haukkuminen eroaa kiusaamisesta kysyn vaan
 
Viestejä
235
Kannattaa huomioida, että Veera käsitteli asiaa varsin asiallisin sanakääntein jutussa. Siriuksen pelaaja selitteli sinne tänne - ei ollut tarkoitus satuttaa - hmm - ootas kun katson uudelleen. Ja veti äidin kommentia kehiin ja heitti vielä tämän kukkien lähetyskommentin perään. Ikävä ihminen sanoisinko... täyttää kiusaajan tunnusmerkit. Suomessahan tuosta olisi tullut pelikieltoa epäurheijamaisesta käytöksestä... saiko Ruotsissa mitään rangaistusta?
 
Viestejä
84
Aika törkeä kyllä tuo video… Selvästi ehtii kurkata olan yli, että onko Veera ja sitten selvä tönäisy. Jos kerran sama pelaaja aiheutti käden murtumisenkin niin saataisiin Ruotsin päässä vähän tutkia tarkemmin kyseisen pelaajan toimia. Itse ainakaan en toivoisi salibandyyn samaa kulttuuria, kuin vaikka NHL:ssä, jossa tietyt pelaajat ovat vaan ”tappelijan” roolissa. Siellä asia on täysin eri kun pelaajilla on varusteet päästä varpaisiin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
1
Kuten täällä on kerrottu, tiistaisessa twiittissäni Veeran ja Virve Bjerkefeldtin tilanteesta käytin hashtagia ”rat”. Poistin kyseisen twiitin muutamia tunteja julkaisun jälkeen ja samalla pyysin samaisessa somekanavassa toisella twiitillä Virve Bjerkefeldtiltä anteeksi sanavalintojani.

Bjerkefeldt taklasi Veeraa vuosi sitten sääntöjen vastaisesti, seurauksena murtunut ranne. Hän taklasi Veeraa lauantaina sääntöjen vastaisesti ja vain erittäin hyvä tuuri pelasti tällä kertaa pahemmalta loukkaantumiselta. Tekojen motiiveja minun on mahdotonta ymmärtää.

Totta kai ihanteellista olisi, että kaikkeen tällaiseen voisi suhtautua kylmän rauhallisesti ja provosoitumatta. Minä en siihen äitinä pystynyt.

En jatka asiasta keskustelua nimimerkkien kanssa tämän enempää, mutta minuun voi tarvittaessa olla yhteydessä suoraan.

Jutta K-K
 
Viestejä
152
Kannattaa huomioida, että Veera käsitteli asiaa varsin asiallisin sanakääntein jutussa. Siriuksen pelaaja selitteli sinne tänne - ei ollut tarkoitus satuttaa - hmm - ootas kun katson uudelleen. Ja veti äidin kommentia kehiin ja heitti vielä tämän kukkien lähetyskommentin perään. Ikävä ihminen sanoisinko... täyttää kiusaajan tunnusmerkit. Suomessahan tuosta olisi tullut pelikieltoa epäurheijamaisesta käytöksestä... saiko Ruotsissa mitään rangaistusta?
Veeran asian hoitamista en ole tässä nostanut esiin, enkä muutenkaan puolustele ketään. Eiköhän homma kuitenkin mennyt niin, että tapahtuneen jälkeen äiti Kauppi twiittasi/facebookkasi nämä aiemmin nostetut lausuntonsa. Suurinpiirtein samoihin aikoihin Veera itse nosti asiat framille sosiaalisessa mediassa. Nämä Bjerkefeldin lausunnothan ovat tämän jälkeen lausuttuja tai niin olen itse asian ymmärtänyt, jos olen väärässä niin käsi ylös virheen merkiksi.🙋‍♂️
Nythän tapauksesta esillä on ainoastaan väittely näiden osapuolten välillä ja itse ruma kontakti on jätetty sivuseikaksi.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös